About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Tuesday, March 15, 2011

untitle

sbb2 aku jrang2 tlis blog n buka fb~

1.Internet slow giler..
2.Aku tngah giler tngok cita katun yg Abah aku download..
   cita dia smua best2 n dri studio Ghibli korang try la cri dlm google mmang bnyak cita2 dia yg pling best
   "Spirited Away".. 
   sma crita2 dia lbih kurang mcm disney la tp yg bestnyer x da org jhat yg jhat(hoho x pham kn)
   mksud aku yg ada la org jhat tp smua ada sbb2 @ utk kpentingan dri sndiri tp wlaupn jhat ada side yg
   baik..
3.Aku tngah giler bca story blk.. Dlu sblm ada fb n blog aku dok bca story dlm 1 web nih la.. tp bila dh bt fb
   n dh tau kt mna nk bca komik n tngok anime aku 'kurangkn' bca.. aku cuma prabis bca story yg aku dh
   baca ja.
   tp bila dh x tau nk bca komik pa n tenet lmbat x leh tngok anime so aku try la p bka blk web nih n trjmpa 1 
   tjut story yg mnarik mnat aku.. pastu trus trsangkut n jd 'ktagih' nk bca blk..

klu korang mnat novel english try bka lman web nih
pastu tkan kt yg ada tlis STORIES
kt bhagian "Most Popular"
smua best2..

xXxBrokenXStringsxXx

nih nma author yg aku pling suka..
stories dia smua best2!
aku mula tlis story aku 2 pn sbb 
aku mula bca story dlm web nih..

No comments:

Post a Comment