About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Sunday, January 2, 2011

New Year! New Hair!


ngee~~ rmbut bru! gmbar nih pn ambik time bru lpas gnting..
lega skit klu x remas giler rmbut panjang.. 
nih bru ja bka internet klu x dok mlepak kt blk ngan kakak 
tngok cita Vampire Knight..
tp sbb td p gnting rmbut so bru tngok season 1..
2 pn tinggal last ep..
Kakak lg la dh smpai season 2 dh pn.. ceh bkn nk 
tnggu tngok skali kjam tul!
smlm tngok smpai pkul 3 sbb x leh brhenti best sngat..
Esok dh start kolah rasa mls giler! 
tmbah2 nk p kolah bru nih dh la x knal sesapa pn.. 

SOMEONE please HELP me!!
(inner voice)

hrap2 first day dh dpt kwn.. 
tp dngar2 rmai gg(geng gedik) kt sana aiseh!
kt kolah dlu cuma ada 5-6 org cm 2..
2 pn 1 kmpulan ja.. 2 thn prang ngan aku..
sbb aku nih kes degil giler!!
gg kt klas aku dlu nk org dngar ckp depa aku nih jnis ska bt 
hal sndiri so aku slalu x mau dngar apa yg diorang sruh bt sbb kt klas 
depa yg control cikgu gatal bg 1 of them jg pnolong so smua ajk geng diorg la..
sakit hati tul depa x bt krja tau mngarah ja.. 
Pape pn bku aku smua dh blut padahal sblum nih x bkn2 
selama aku kolah x pnah aku blut buku tiba2 ntah rajin la plak nk 
blut buku..
Thn nih aku nk bt azam bru hehe.. tp 2 rahsia la..
hrap2 dpt cikgu yg elok sbb aku nih jnis ssah nk ngam ngan 
cikgu.. hrap2 thn nih x da la kes aku mluat kt cikgu hahhahaha!



No comments:

Post a Comment