About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Wednesday, October 19, 2011

Jam oh Jam~

smlm abah bru bli phone bru murah pnya sbb phone ibu screen 
rosak..
tp abah gna phone yg bru 2 n bg phone samsung yg abah dok gna 
kt ibu..
anyway time aku nk msuk tido abah bg phone samsung sruh
bg kt ibu coz dh tukar dh sim card p phone bru..
pasti time dlm blk sbb nk cpt tido so cpt2 la
aku ngan ibu tkar sim card dri phone ibu ke phone samsung 2..
esok pg 2 sbb tido lmbt aku payah giler nk bgun pasti bila ibu jerit dh pkul
6 lbih kelam kabut aku bgun siap2..
dh la bju x srika lg..
pastu bila dh siap2 tinggal adk aku yg laki
2 ja x siap siap lg..
time 2 pkul 7 dh!
pnya la aku jrit kt dia sruh mndi cpt st g aku
yg lmbat sbb antar aku last skali..
n aku dngan cpt2 pkai jam n tngok2 pesal jam aku
pkul 6.38? plik rosak lg ka?
tiba2 Tasha msuk(Tasha p kt dpn ntah la bt pa) n tnya aik skrang?
sbb kt luar glap lg n bru dia g tau yg jam kt laptop 
bru pkul 6.30..
Ha?!!
smua trkejut giler n trgelak trus..
rupa2 nya time tkar sim card aku pkai main tkan ok ja
tp x set blk jam..
hak3!
bt lawak giler!
rupa2 nyer time aku ingat 6 lbih 2 bru 5 lbih..
haih..
2 la p hrap ja phone 2 ja..
padahal phone aku pn ada ja tp aku trus buh dlm laci x tngok pn
pkul brapa..
=.='

No comments:

Post a Comment