About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Thursday, January 13, 2011


Yay!!!! dh bleh main tenet! rasa trseksa giler 2-3 hari nih bla tenet x leh main sbb 
bnda pa ntah jtuh.. 2 pn kwn aku g tau klu x smpai mati dok slahkn tenet pnya line bengong..
tp mcm bgus gak sbb dlm masa x main tenet maka siap la krja kolah aku 
tnpa pelu brjaga smpai lwat mlm.. huhu
pape pn bru sminggu blajar dh sbuk giler n bnyak krja kolah tmbah math..
rasa mcm dh sblan kolah n ari 2 bi madam bg smiley sbb siap awal n smua btul..
well anyway.. dlm azam thn ni nk smpan duit nk bli cd anime rasanyer x 
ksampaian sbb kt dpn kolah aku ada jual ayam.. 
tiap2 ari bli ayam =3=..
klu x pn p jln dpn skit ada kdai mkn jula ice blande sdp lak 2..
wlaupn ada rmai kwn kt kolah bru tp ttap miss giler kt kwn lama..
I MISS U ALL!!


ari selasa ari 2 ada mesyuarat agung unit bruniform.. 
aku msuk taekwondo gak kt sini sbb sma ja WTF..
lega tul.. tp sbb kn ada 2 org ja form 4 aku kena jd setiausaha klu x depa nk bg aku
jd naib pngerusi.. dh la bru msuk kolah 2 x knal cikgu lak.. 
last2 undi kwn aku mnang, ingatkn dpt lari tp cikgu lntik jd setiausaha la plak..
ptg 2 p bli tdung ptih nk pkai ari rabu ada PJ..
pastu p la msuk yawata nk bli 'sharpie' tp sbb 'trlaju' sngat jln so trus p kt tmpat
jual cd.. ada plak dvd bleach movie collection.. pe lg bli trus.. 
duit yg bru smpan dngan ssah payahnyer habis cm 2 jer..
tp x rasa rugi lak bila first2 movie dia ada Hitsugaya Toshiro!!
bleh dikatakn dia wtak utama la kli nih!! rasa nk pengsan!!!!!

No comments:

Post a Comment