About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Wednesday, January 19, 2011

Kuasa Anime!

dlm dua hri nih tenet lmbat giler! so, x tlis la blog sbb tkut lost connection 
n hlang apa yg aku tlis..
aku dh smpan crita nih lma dh nih bru nk tlis.. 
crita nih kwn aku pn gelak biler dngar..
ahem2..

hri 2 aku ada download crita Fullmetal Alchemist..
ada la smpai 51 ep 1 season..
abah aku bsing giler dok kta laptop pnuh la..
pastu bla aku dok tngok crita anime lain dlm tenet dia dok kta
anime nih mngarut la n ktuk2 anime..
pastu bila dh siap crita 2 abah aku yg sbuk tngok dlm x smpai 3 hari
dia tngok hbis.. giler!
tp dia bg alasan yg crita lain x da la..
yg pling bestnyer wktu time aku download lgu Taylor Swift
aku prasan yg dlm download 2 ada crita Fullmetal Alchemist..
"aik? abah? pesal x hbis lg crita Fullmetal? bkan dh hbis dh ka?"
abah aku pn dngan slambernyer jwap "yg 2 yg smbungan.."
nk trgelak aku! hahhahhahah
tmbah skrang asyik bt mngarut kt ibu
aku ja pasal crita Fullmetal naik nyampah ibu aku..
n bnda yg sma trjdi kt kwn aku tp 2 crita korea..
persoalannyer(ceh mcm bm plak hoho) smua ayah mcm nih ker??






No comments:

Post a Comment