About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Wednesday, January 26, 2011

Kwn x brmakna couple =.=

ari nih skit hati tul! 
sbbkn ada kem pngawas klas aku tnggal 11 org ja..
time physic td ada bdk prempuan yg sllu dok kt dpn n aku jrang
 ckp ngan dia sngat sbb kt physic lak dia dok blakang n aku dok kt dpn..
td sbb skit org kmi(aku ngan Niqmah) lari p blakang sbb ltihan skit ja siap >.<
pastu bdk 2 tnya "ang couple ngan Luqman ka?"
ha! trkjut aku.. trus aku kta dak..
 dia kta kmi nmpak rpat ja..
pastu aku cuma jwab..
"x da aih aku cuma pnjam bku math n add math dia sbb dia kn pndai math
aku hram x pham 1 pa pn"
pastu time bt kmpulan ntuk komsas bm suka2 ja Shud g tau kt Aisyah
yg aku buh skali ngan mmat 2! 
Weh please la!
aku x mnat bnda couple2 nih bt ganggu ja!
'bnyak bnda lg aku kena rsau! 
yg thn dpan nk SPM! math, add math, physic, bio n chemistry
pn aku x lpas lg!
aku tngok aku ckp ngan hmpir(sbb ada yg mlut cm hram) smua bdk laki klas aku
sama ja! aku lg rpat ngan mmat 2 pn sbb dia slalu dtg sbuk dok blakang aku n Niqmah
sbb sblum nih dia dok sorang n aku sllu sruh dia tlong ajar math n add math..
korang pn pnjam bku dia gak klu time ada homework add math.. 
yg nk kta aku couple ngan dia pasal pa plak!
PLEASE STOP ALL OF THIS NONSENSE!

No comments:

Post a Comment