About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Saturday, April 23, 2011

Out~

td aku p CP ngan classmate aku n 2 org cikgu praktikal
sbb nih last diorang ajar kmi sbb diorang dh abis praktikal..
mmang best giler!
kmi p naik kreta cikgu..
aku,Yaya ngan G-ha naik ngan cikgu Amira..
Wanie,Afiza,Dayah ngan Dekna naik ngan cikgu Dayana..
yg lain2 p sndiri..
mula2 kmi p mkn McD sbb nk main bowling x leh
sbb ada prlawanan apa ntah kolah pnya so pnuh kena tnggu smpai pkul 1..
lpas 2 bru p main bowling..
mmang best giler! 
mula2 rmai yg x nk main sbb x reti..
pastu bila dh mula main bru depa nk main so kmi brgilir-gilir main n tukar2 kasut
sbb kasut ada 3 ja yg nk main rmai..
rmai yg bg hadiah kt cikgu tp aku x da duit so x bg pape..
n ada la depa 1 klas tlis apa ntah utk cikgu tp aku x mai time 2..
TT-TT
tp pape pn ari nih sronok giler!
n finally aku rasa mcm dh bleh in ngan depa smua 
x mcm dlu rasa cm aku org asing jer dlm klas 2..

No comments:

Post a Comment