About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Sunday, December 19, 2010

menyampah!

















ada la kn smlm 2 time pkul 11 lbih mlm la.. time 2 dok jga kdai sbb abah dok smbang ngan kwn dia.. dh la ngantuk sakit hati tul! pastu ada lak sorang pak cik 2 mai nk bli spray nyamuk..

pak cik: ubat nyamuk kt mana?
aku: kt blakang tu. 
pak cik: yg lain x da ka?
aku: x da yg 2 ja ada..
pak cik: 1 brapa? (jerit dri blakang padahal aku dok kt kaunter dia ingat aku bleh tau ka dia pgang yg mana)
aku: ada harga kt situ..
pak cik: *dtg dkat skit 2 pn nmpak sipi2 ja*.. klu sya nmpak x tnya aih..
aku: owh x pa la mai bwa dkat sini sya tngok..
pak cik: *mai dkat kaunter* klu sya nmpak x tnya la..
aku: (lorh pak cik nih pesal dh la aku pn tngah angin nih) x pa la.. sbb 2 sya bg tau sruh bwa mai sini sya
        tngok..
pakcik: *ltak atas kaunter* klu sya nmpak sya x tnya la..
aku: (aih pak cik ni pe kes..) lorh x pa la.. *bg tau hrga*
pak cik: *stared aku smbil plan2 bka bed duit dia)
aku: (plik smcm ja pak cik nih yg mcm x puas hati kt aku pesal)
pak cik: *bg duit tp ttap stared*
aku: *ambil* trima kasih..
pak cik: *blah tp sblum 2 stared lma2 n ulang blik ckp klu sya nmpak sya x tnya la..
aku: *p tngok pak cik 2 smpai naik kreta dia..*

tngok bwa teksi.. aik mcm nih mcm pak cik annoying yg ibu aku slalu g tau 2 ja.. nsib baik time 2 x da org aku p la tnya ibu aku.. rupa2 mmang btul org 2.. time ibu aku jga lg truk bleh lak dia mai ambil krusi yg slalu ada kt luar 2 pastu dduk kt tepi kaunter n ambik nail clipper yg kt kaunter 2( ntuk jual) pastu dngan slamber potong kuku dia.. lpas abis potong dia ltak blik n blah.. mcm hram lg prangai!

No comments:

Post a Comment