About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Thursday, December 30, 2010

First Day Of School.... Errr kind of...

argh! ngantuk giler pg td! smlm tido lewat cita Skip Beat! rasa mcm nk jln pn x larat... td bkn ada pa pn lpas bg srat tkar kolah depa sruh blk ahad nih bru dtag nk bhagi kelas.. klu plajar lama kolah 2 trus ja msuk klas.. so bt pnat ja pkai bju kolah.. dh la ngantuk! lpas blktrus p breakfast ngan ibu kt Kepala Batas.. Roti Arab diorng sedap giler smpai hilang ngantuk hahahhahahha! tp lpas naik kreta x da 10 sec trus trtido truk giler.. bila smpai kdai rasa mcm x nk trun ja.. ish2 ksian ibu kena panggil aku bnyak kli bru bngaun.. dh msuk blk trus tido smpai skrang.. tngahhri pn x mkn.. pastu bila nk mkn tinggal lauk sotong ja.. Err.. dh la x suka sotong akhirnyer x mkn la.. mkn tngahhri hri nih jg roti ikan bilis la jwapnyer.. buka2 fb td tngok ada kwn2 comment pasal aku nk tlis cita dlm blog n sruh aku tlis.. tp yg jd masalah smpat ka sbb nnti sbuk nk kolah jwapnyer kena kurngkn or brhenti trus main game dlm fb or bka fb bila nk chat ngan kwn2 ja... bye2 game~~ T-T blog nih ttap akan tlis rasanyer la..... hehe.. Err... Emm.. hehe sorila x tau nk tlis pa sbb ari ni tido ja spanjang ari... Ha! pg td prang besar ngan tasha... bleh lak dia x mau jd kdai.. padahal smlm aku yg jga kdai time ibu p bwa dia g daftar dia form 1.. naik skit hati plak! aku x brkira pn nk kena jg pg dia tuh! argh! dia akan jg kcuali kwn dia ada melepak skali pastu mula la mnggatal.. bila tringat blk rasa nk sepak ja nsib baik aku pkai bju kolah time 2.. pape pn x segiler smlm sbb kn x bsuk ksut lama.. sbb mlm thap kritikal nih so tkut x smpat kering trpaksa la p bli ksut bru.. bila smpai ja kt kdai2 kt Yawata ntah nma pa kdai tuh rmai org giler.. yg nmpak ksut mahal2.. aku bkn nk pkai sngat pn ksut lma elok lg sbb thn lpas bli yg mahal.. so cri yg murah ja.. x sangka jmpa ksut 2 murah giler 12.90 ja! style sma mcm yg mhal so trus bli sbb ingat nk pkai kjap ja.. tngok2 elok lak 2 slesa ja.. pastu mula la bt lwak bodo ngan akak sbb ksut 2 murah basuh2 hancur.. hahahhahahha! pastu scene pling lwak time ngan ibu dua2 dok kt kaunter sbb aku nk tngok anime n sruh ibu tlong kira brang jap..ada la pakcik 2 g tau ank dia 3 org bli ksut smpai 100inggit giler! pastu ibu crita la aku bli ksut murah 2.. n dia kta "x pa la.. nih kolah menengah brkira nk brjenama ja".. ibu g tau la yg aku kolah mnengah pak cik 2 tngok mcm trkejut giler hahhahahha! aku slamber jer jwapan "ala bkn ada kaitan pn nk p kolah.. asal ada ksut sdah..".. lawak giler muka pak cik 2.. 

No comments:

Post a Comment