About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Thursday, July 7, 2011

Fake bitch

ada la sorang bdk prempuan ni..
(aku x mau sbut nma dia nnti dia kta aku aibkn dia plak)
dia ni awal2 aku knal rmah giler!
wlaupn aku dngar rmai yg kta dia nih x baik sngat n 
slalu ja ada masalah ngan laki..
aku x kisah asalkn dia nih true friend..
dia cri kt aku almost smua pasai dia trmasuk yg bruk 
walaupn bleh la kta bru knal aku..
tp x sangka aku dia nih prangai mcm 
ngan haram lg!
dh la tipu cikgu x bwa buku time
cikgu sruh anta kta aku pnjam bku dia(aku x dtg kolah)..
padahal 1 buku dia pn aku x sntuh sbb stiap kli dia x siap krja..
aku dh sbar dh bila ada time 2 aku nk pnjam buku dia..
n cikgu tau aku x mai so aku kna catch up nagn homework...
so aku mntak la kt cikgu extend msa aku kna anta buku nagn dia sbb
aku nk pnjam buku dia..
dia jnji nk bg kt aku esok 2 sbb lusa kna anta dh..
 tp lpas 2 bila aku tnya dia kta dia lupa bwa..
bila esok 2 dia g tau yg dia dh anta..
WTF!
cikgu bg dia antar lmbat dua hari dri org lain pn sbb aku nk 
pnjam buku dia!
aku sabar ja la..
lpas 2 aku mls dh nk rpat ngan dia..
tp tiba2 dia gna nma aku sbb x siap krja 
n classmate aku yg lain caya lak 2 sbb depa x tau aku x baik dh ngan dia..
2 pn sbb dia slalu tegur aku n sbb kmi dia sorang ja yg aku knal 
dlm klab bi so apa2 kmi trpaksa ckp gak..
lpas bila aku p kolah dia bt crita la yg kak aku 
ada ckp pa ntah kt dia bnyinya mcm dia la
rupanya org yg bg aku pnjam buku..
logik ka tiba2 kak aku nk ckp cm2!
kak aku x knal dia pn..
bila aku g tau yg kak aku x knal dia pn dia ubah
plak kta yg ada prempuan mna ntah p
dpn umah diakta knal aku n dia ingat kak aku
mntak pnjam buku dia n ada org msg kt dia mngaku org 2 aku
n sruh bg bku dia kt prempuan yg mai dpn umah dia..
padahal rmah dia pn aku x tau kt mna!
klu nk bhong pn logik la skit!
skrang nih aku x ckp dh ngan dia tp dia 2 x tau mlu langsung dok
'bt muka ksian pa ntah ckp ngan aku or tnya aku!
weh x sdar ka yg aku x suka kt ang dh!
klu ikutkn hati la aku rsa nk ckp ja 
'f*ck off fake!'
tp mls nk cri gduh sbb maybe smpai thn dpn dok 1 klas..
so slagi aku bleh sbar aku sabar..

No comments:

Post a Comment