About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Tuesday, May 24, 2011

Laptop!!!!!

Happynyer ahad ari 2 aku dpt laptop Netbook ! 1 malaysia!
skrang nih aku dok gna laptop nih la dh x lyan laptop ayah aku hahhahhaha!
klu nk kluar mesti aku bwa kcuali p tuisyen la..
klu bleh aku nk bwa p tuisyen skali tp bt brat beg ja..
bkn nk kta tp aku remas kwn2 aku kta
yg malu la ada 1 malaysia nk buang stiker 2 la bla..bla..bla..
bkn apa tp nk malu pa dh dpt free ngaku ja la.. ish2..
sorry kwn2 ku bkn nk kta tp kmi rasa 
bila ada stiker 1 malaysia 2 nmpak mcm kta 
nih plajar..
mcm best ja..
lg pn bt pa nk malu bkn nya kita curi laptop 2..
ada org nmpak aku pkai laptop nih 
pastu tnya 
"aik 1 Malaysia? oh! dpt free 2"
aku pn jwap ya lorh(typical aku mmang suka jwap cm ni)
pastu org 2 siap puji 
yg laptop nih elok..
Ok ja bg aku 1 Malaysia 2..
bkn nya org klu nmpak pa kta
"hahhahahha! kebulur laptop free"
=.=
so apa problem nyer?


No comments:

Post a Comment