About Me

My photo
i love ice cream, anime & manga.. my friend always called me miss Happy-Go-Lucky coz i alaways happy n sometimes can become really childish!

Pages

Sunday, February 6, 2011

kyah! Happynyer~~~~

td dlm pkul 3 aku bru msuk dlm blk lpas jga 
kdai sbb nk mkn..
bru dduk mkn tiba2 Tasha jerit..

"angah2! kawan angah dtg!"
"ha! sapa dia?"
"kak Azreen Nadia!"

trkjut giler aku!
trus lari kluar n nmpak dia dok tnggu dpn kaunter..
mcm nk jerit je!
nih bru nk crita..
Ehem2~
Azreen Nadia or Nadia nih best friend aku time kolah rndah
aku knal dia pn time drjah 4..
tp time 2 dia bru msuk kolah so knal cm 2 la..
bila naik drjah 5 mula baik ngan dia..
bila dh baik ish2~
mcm x leh brpisah!
kmi p mna pn brsama!
tp tiba2 time drjah 6 dia pndah time awal thn so x jmpa 
langsung dri cuti kolah..
tp x jauh pn kt alor setar tp x pnah jmpa pn..
time form 1 tiba2 dia call n g tau yg dia ada kt jitra ngan ayah n adk dia..
diaorg p tido kt PJ 2..
time 2 happy giler jmpa dia!
tp cuma 2 hari..
wlaupn 2 hari tp 2 hari yg pling best bg aku!
pastu time cuti kolah thn lpas ingat nk jmpa tp trpaksa btalkn sbb
x da sapa anta..
mmang kecewa giler!
tp td jmpa kjap ja sbb dia p mkn kt2 sini..
tp smpai skrang rasa trkejut ngan happy 2 x hilang2..


No comments:

Post a Comment